2018. október 3., szerda

Nosztalgia, újrakezdés

Sziasztok!
Nagyon rég került fel új bejegyzés a blogba. Akik régóta követnek, tudják, hogy ki vagyok. Azonban, ha mégsem, szeretnék bemutatkozni.
2012- ben kezdtem el blogot írni. Akkoriban, Juta hajat növeszt névvel. Talán akkoriban én voltam az elsők között, aki a természetes szépségápolásra fektetett nagyobb hangsúlyt. Sokan követtetek és sokatoknak próbáltam segítséget nyújtani a tanácsaimmal. Ekkoriban nem volt semmilyen végzettségem ezzel kapcsolatban, saját magamon teszteltem illetve saját recepteket osztottam meg. A blogot pár év múlva felfüggesztettem, mivel privát életemben sok változás következett be. Elvégeztem egy fodrász tanfolyamot, a blog és a természetes hajápolás által inspirálva. Egyéni vállalkozó lettem, s megszületett első gyermekem Mandala fodrászat névvel. Pár évvel utána megszületett kisfiam, így a blog és a fodrászat is hátterbe szorult. 
Egyre többen fedezik fel a természet ajándékait, egyre több natúr és bio kozmetikum kerül a boltok polcaira. Terveim között szerepel, hogy új életet lehellek a blogba, s jövőre ismét munkába állok. Azonban felmerül a kérdés, van e igény az én általam nyújtott blogra? Én minden erőmmel azon leszek, hogy tudjak újat mutatni, ötletekkel tarkítani, praktikákat megosztani. Amennyiben igen a válasz, örülnék neki, ha írnátok egy kommentet, akár azzal kapcsolatban is, hogy miről szeretnétek olvasni a blogon. 
A hajamnak hosszú története van, mint láthatjátok, a korábbi bejegyzésekben is. Tavaly még 6 mm-s pixie frizurám volt. Ha szeretnétek szívesen elmesélem, hogy az elmúlt években, milyen is volt a hajam, min ment keresztül. 
Legyen szep napotok! Sok szeretettel:
Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése